Kuuuuuul

Hej. Jag är sur och har ont i halsen. Jag har inte bloggat på typ tre dagar och kommer inte göra det på fyra dagar ungefär heller. Kanske om jag hittar en dator. Men vi ska iallafall åka och hälsa på några kompisar till familjen som bor på ett ställe som är mindre än Älvdalen (tror jag, ehehe) som ligger utanför Avesta. Och jag kommer sova i tält. Skönt. Sen har dom kaniner, katter, hästar. Alltså ALLA djur jag är allergisk mot. Senaste gången vi var där så höll jag på att dö (säger vi), för då hade jag ingen medicin. Meeeeen nu ska jag iallafall ha det med mig. Åh juste, vi ska på Leksand Sommarland på torsdag innan vi far hem sen. Skoj.

 

Nu ska jag gå. Hejdå.


Kommentarer
♥ Skriven av: Vilmis

Jag bor i horndal som ligger utanför avesta var skulle ni då?

2011-07-26 @ 17:57:42
URL: http://vilmasahlin.blogg.se/
♥ Skriven av: knuza

Inte för att vara nyfiken men började du ta medicinenrna ca 2 veckor innan ? Annars kan jag rekomendera att börja ta dom 2-4veckor innan du ska träffa djur igen för då värkar det bättre . Enligt mina läkare jag haft och jag känner även att det blir bättre om jag tar dom några veckor innan ..

2011-07-26 @ 21:05:36
URL: http://knuzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback