Purple Rain


Hejhej! Kom inte på nån bättre rubrik, haha....

Igår for jag som sagt till Malung på Dansbandsveckan. Jag hade aldrig varit där tidigare, så varför inte? Vi kollade bland annat på Larz Kristerz som spelade där och så fick jag bugga lite också. Trevlans. Det fanns ett discotält där också, men Minde (som också var i Malung) gick aldrig in då klockan var så mycket, så jag dansade aldrig där nåt. Men jag hade rätt kul ändå. Imorgon får vi se om jag tar mig till Orsa för att se Eric Saade eller om jag åker till Särna istället. Får se vart jag har skjuts.

Idag har jag och mamma iallafall varit till Mora en snabbis. Jag behövde köpa en ny kajal på Dollarstore (seriöst, den kostar 20 spänn och det är fan den bästa jag nånsin haft!) och en ny eyeliner. Sen blev det lite andra småsaker också, som berlocker till mitt armband och leggins.

Nu ska jag antingen gå ner och käka mer chips och dipp eller spela Transformice. Förmodligen blir det tfm eftersom jag inte kommer orka gå ner och sen upp igen, haha. ;)

Kommentarer
♥ Skriven av: Linda

Hejsan vill du vara med i min tävling där du kan vinna en cykel? :D

2011-07-23 @ 13:10:40
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
♥ Skriven av: isabell 14 år

fin blogg! :)

2011-07-24 @ 00:14:10
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/
♥ Skriven av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-24 @ 10:55:42
URL: http://bodypalace.blogdpot.com
♥ Skriven av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

2011-07-24 @ 18:18:03
URL: http://knorkan.blogg.se/
♥ Skriven av: Anna

När började du sminka dig till skolan?

2011-07-24 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback