Varmt

Heeeeej!

Nu ska jag alldeles strax gå och duscha! Nödvändig information, ja. Nej men seriöst, har fan svettats i två dagar. Har varit så otroligt varmt överallt! Sen har en kompis varit hos mig så vi har sovit i samma säng, och DET var varmt kan jag lova.

Men iallafall, jag har hunnit med att kolla på två filmer. The Human Centipede och Insidious. Jag ska aldrig mer se någon av dom. Den första var nog den äckligaste jag sett i hela mitt liv och den andra var jättelång och så överdriven på vissa ställen. Haha jag tog bort båda två efter att jag hade sett dom..



Ne, nu ska jag hoppa in i duschen, hare!

Kommentarer
♥ Skriven av: michelle <3

fin blogg

2011-07-14 @ 21:22:11
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

gillar din blogg , läser typ varje dag , vart laddar du ner filmer ifrån ?? ;)

2011-07-14 @ 21:33:02
♥ Skriven av: Vendela<3

Hej amanda!Jag läser din blogg varje dag och jag undrar om du skulle kunna göra en design till mig för jag har en skit ful design för jag har gjort en ny blogg.Så pleace?De vorre jätte snällt <3

2011-07-14 @ 23:10:10
URL: http://lovelyvends.blogg.se/
♥ Skriven av: Ronja

den där första filmen, är det typ den där filmen som handlar om att det är någon som typ gör en mänsklig tusenfoting?

Om det är den så har den iaf blivit typ utsedd (eller vad man ska säga) till världens äckligaste skräckfilm ;D

2011-07-15 @ 11:11:41
URL: http://ronjisjansson.blogg.se/
♥ Skriven av: Lita Lover

När kommer ''the litas''? Super sugen på att se dem på dig! :) Looove Jeffrey Campbell <3<3<3

2011-07-15 @ 14:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback