Bilder från Rix FM festivalen


Loreen (hon var hos oss när vi spelade in första säsongen av Fam. Annorlunda bl.a)

Tove Styrkeeeeee

Martin Stenmarck

Danny ♥

Ja, där var några kassa bilder jag tog med mobilen igår. Vi kom faktiskt relativt långt fram, men vi väntade där en timme innan det började så det var därför. Men åh, sen kom det massa fulla människor bakom oss som skrek "TOVE STYRKEEEEEEEE" efter varenda uppträdande tills det var hon, för efter det gick dom. Kul att hon var näst näst sist. Sen så typ dansade dom, skrek, puttades och hällde dricka på oss. Jag fick öl på mig två gånger.. Sen var det så otroligt varmt. Fast nu i slutändan kändes det ändå värt! Jag filmade lite också som jag sa tidigare, men alla skriker så mycket så man hör knappt vad dom sjunger/säger. Jag kan säga att jag var rätt döv igår direkt efter, höhö.

P.S. Gå in på Linnéas blogg för att se bättre bilder..

Kommentarer
♥ Skriven av: november - den annorlunda saken

loreen är grym!! ^^<3

2011-06-05 @ 18:15:49
URL: http://www.blatteunge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback