FULLT UPP!

Heeej!
Jag har haft fullt upp heeeeeela helgen!!!!!!!!

Okej, jag ljög. Hahaha, men i lördags var jag i Orsa för att se Danny och åka karuseller iallafall. Och igår och idag har jag inte gjort ett skit. :) Eller, jag har varit med en kompis, men vi har typ inte gjort nånting. Haha bara kollat på pokémon ungefär ^^,

Egentligen var det tänkt att jag, Linnéa och Fiffi skulle tjocka oss i Väsa från idag tills på onsdag, MEN så kommer Fiffi på att hon har intensivkurs i körkort den här veckan! Haha så jäkla typiskt, vi har typ tänkt ha det flera gånger men alltid har nåt varit i vägen.. Men vi lär väl ta en vecka här snart som förra året.. Höhöhö...

Nej, nu ska jag sluta babbla. Jag lägger upp några bilder från Orsa när jag har laddat ur dom från mobilen sen. Ha det bäst!

Kommentarer
♥ Skriven av: mysan

Hej snälla söt du! :)

Kolla mitt inlägg som heter " min jobbiga period" och mitt nyaste inlägg som heter ”Fina människor” Skulle betyda otroligt mycket om du hjälpte mig och du kanske vet nån som mår dåligt som jag kan hjälpa?

snälla ignorera inte denna kommentar för jag är seriös vill inte att människor ska lida så snälla hjälp mig nu!

Kram! <3

2011-06-27 @ 18:31:04
URL: http://myedenvad.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

Har du gSm? Isf vad heter du?

2011-06-27 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback