Over and out

Hello!
Dåligt bloggande idag, så nu tänkte jag förklara mig lite. Vi kom hem från nattvandringen imorse typ halv 6. Då for jag hem och gjorde mig klar för att sova, sen somnade jag vid halv 7. Vid tjugo över tolv kommer mamma och väcker mig och Linnéa för att vi ska kolla på Fiffis student. Så då går jag upp och fixar mig på typ tio minuter innan vi far, hehe. Tanken var att jag skulle gå upp vid tio för att hinna duscha och sånt, men jag klarade inte det. Så jävla trött rent ut sagt! Men ja, vi for till Mora lagom tills alla studenter hade samlats i tingshusparken. Där träffade jag halva släkten typ och Millah, Coke och Kerg. Det var skitvarmt och asmycket folk. Men jag ska inte klaga! Men ja, sen gick jag, Millah, Coke & Kerg runt på stan lite innan vi for hem. Jag och Millah hade vattenkrig med sprayflaskor hemma hos henne, det var kul. Sen åkte vi till Nässjön och badade, det var kallt. Sen for vi hem till mig och hade damp en stund innan hon for hem.

Jao, det var min dag. Fattar ni att jag är trött eller? Så nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sova! Kommer nog lite bilder imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback