Sommaaaar

Heeeeeej!
So far so great ungefär. Igår var jag och mina vänner på City och käka strips med beasås innan vi for hem till mig och lekte lekar och skulle kolla på film ifall min dator inte hade dampat. Åh, världens längsta mening.

Idag har jag ännu inte hunnit göra nånting. Jag blev väckt av mamma med fruktsallad vid 14. Vi får väl se vad som händer. Men nu kommer iallafall några bilder från skolavslutningen igår.

Jag, Matilda, Emma & Lotta

Faster, Mam, Fiffi, Evelina, Linnéa & Jag

Fiffi, Linnéa, Evelina, Matilda, Jag, Lovisa

Jag & Linnéa

Meee

Jag fick min medalj för att jag tog skolrekord i kulstötning i både 7an och 8an. Jag blev asrädd när rektorn ropade upp mitt namn i kyrkan, haha fattade ju inte varför..

Kommentarer
♥ Skriven av: fluff

var det menigen att du och linnea skulle ha samma klännig eller vart det bara en lite fail??:)^^

2011-06-16 @ 16:28:23
♥ Skriven av: Anonym

Man önskar verkligen att man vore lika duktig som dig på att sminka sig! Själv är jag urusel på det.... :-(

2011-06-16 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback