Burlesque

Hejsan!
Idag blev det en liten tur till Mora, för att mamma skulle besikta bilen, och efter det blev det lite shopping. Fast jag köpte bara ett nagellack, ögonskugga och tuggummin. Bilder kommer imorgon, orkar inte hämta kameran.

I förrigår laddade jag hem Burlesque som vi kollade på igår. Och jag kan säga att jag har fått en ny favoritfilm, gud vad bra den var! Christina Aguilera är ju grym, och Cher med för den delen även om hon har blivit rätt gammal nu, höhö. Men jag rekommenderar verkligen den filmen för den var jättebra.


Kommentarer
♥ Skriven av: Hejhej

När kommer du svara på frågorna?

2011-03-02 @ 21:54:27
♥ Skriven av: Jordgubben

vart laddar du ner dina filmer ??

2011-03-06 @ 14:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback