Converse och snö är inte bra tillsammans

Hejsan.
Den här veckan ska våran klass, var och en, prata med våran ena klassföreståndare. Varför vet jag inte. Men idag var det iallafall min tur. De som hade gjort innan mig var klara typ efter tio minuter. Jag satt där i 40 minuter. Asså wtf? Haha, först så frågade hon mig om Familjen Annorlunda? Bara att förklara det tog tio minuter ungefär. Sen pratade vi om några grejer vi har gjort på engelskan och fick veta betyg på dom. Det jobbigaste med det där lilla mötet var att hon blandar svenska och engelska ibland samtidigt som hon bryter på tyska... Ni kan ju tänka er att ha ett 40 minuters samtal med henne. Asjobbigt.

Anyways, efter skolan följde jag Lotta till biblan och satt där ett tag. Fast först var vi på busshållplatsen bland alla som var där. Men vi fick lov att gå in för att mina fötter frös ihjäl! Jag hade converse. Men det var inte frivilligt, för någon hade lagt snö eller nåt i mina vanliga skor som sedan hade smält och gjort dom blöta. Det hade inte gjort något att jag hade conversen OM det inte hade börjat snöa igår och idag igen. Jag trodde att det skulle börja gå mot vår jag, men nejnej.


Bild från förra året


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Hej=)kan inte du göra en sminkgudie? Du är jätteduktig på att sminka dig(och andra)=D hejdå:)PS din blogg är jättebra DS

2011-03-10 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback