It's a brand new day

Tja!

Idag har jag inte gjort någonting. Jag vaknade runt halv tio första gången men somnade om tills klockan blev tolv. Hela natten har jag haft ont i magen, och innan jag somnade igår så trodde jag att jag skulle spy, fast jag gjorde aldrig det som tur var. Jag har fortfarande lite ont nu, men jag vet inte varför. 

Det här lovet börjar kännas rätt tråkigt, jag gör ingenting. Fast det är ju bättre än att vara i skolan såklart. Så jag ska inte klaga.

Jag tror att jag ska göra om min design nångång framöver iallafall, måste bara fixa några fler bilder.


Kommentarer
♥ Skriven av: A B I R ♥

Fin blogg!

Ny makeover på bloggen, vad tycks? ;-)

2011-03-01 @ 15:47:38
URL: http://abir.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

det kanske är mens verk? då kan man känna att man vill spy! hoppas det blir bättre :)

2011-03-01 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback