Tar en bloggpaus

Hej.
Den här dagen, eller nej förresten, hela den här veckan har varit dålig! Jag vet inte vad det är, men allt verkar bara vilja vara emot mig. Mitt hår går inte och fixa, mina kläder är fula, jag är astrött och har ont i huvudet, och så har vi massa läxor och prov. Kuuuuul. Juste, sen har jag lite panik över kläder till Club Delight Whitenight som jag ska på på fredag. Bra.

Såå, bara för att allt är så dålig så tänker jag inte blogga på ett tag, tills det går över. Är nog tillbaks i helgen.

Peace

Kommentarer
♥ Skriven av: moa

hej måste bara äsga att både du & din blogg är jättefin!

vart har du gjort din header ?

:)

2011-03-17 @ 15:19:18
URL: http://moadjurestal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback