Svar på frågestunden del 2

Vem är din bästa kompis?
Minde

Är du ovän med någon kompis nu?
Nej

Har du bråkat via nätet någon gång?
Haha ja

Har du många killkompisar?

Nej, bara en

Hur mycket tid lägger du ner på din blogg varje dag?
Inte så mycket

Hur ofta sitter du vid datorn?
Väldigt ofta

Vad gör du oftast på datorn?
Facebook, läser bloggar, lyssnar på Spotify, kollar på film

Har du en egen dator?
Yes

Hur många datorer har ni i hela eran familj?
Fem

Vilken typ av kamera är det ni tar med? 
Pentax k20d tror jag

Snyggaste kändis killen?
Cam Gigandet (han är bl.a. med i Burlesque, Twilight)

Vart har du köpt den grymt fina rosettringen?
På H&M

Hur gammal var du när du börja de sminka dig till vardags?
Tolv

Strulade du och den där killen på Coz eller bara pussades?
Haha, jadu det var strul på dirr........

Är det jobbigt att dela rum med Linnéa?
Ja det är det, för hon är så störd. HAHA skoja, närå men det har väl sina stunder

Har du någon gång stuckit från ert hus/lägenhet mitt i natten?
Haha, nej

Vilket är ditt BÄSTA samt SÄMSTA tv program?
Bästa Nikita. Sämsta Fairly odd parents, haha.

Du har ju lovat att göra en videoblogg när du sminkar dig, kommer den snart?
Ja jag gjorde en men som jag sa så funkade det inte att ladda upp det på YT pga fel format.

Jag vill veta mer om killen på Coz. Kan du berätta hur det gick till osv?
Haha, ja.. Vi kan ju börja med att säga att jag hade kollat på han tidigare på kvällen och tänkt att han var rätt snygg. Sen helt random så kommer han fram och lägger händerna på mina höfter och Minde skriker "VÄND DIG OM!!!!!". Sen gjorde jag väl det och sen var det inte så mycket mer som hände mer än att vi börja strula. Fail, jag vet. Jag vet inte ens vem det var eller vad han hette eller nånting..

Vad heter du i mellannamn?
Tove

Var det roligt att vara med i Familjen Annorlunda?
Ibland, jag hatade vårat team, men sakerna vi gjorde var oftast roliga

Tyckte dina vänner/klasskamrater att det var häftigt osv?
Dom brydde sig inte

Vad använder du för smink?
Foundation, puder, rouge, eyeliner, kajal, mascara, ögonbrynspenna. Det till vardags.

Går du i någon sport?
HHAHAHAHA, jag + sport = </3

Hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad?
Jag shoppar inte ens varje månad så jag vet inte.

Vilka är dina intressen?
Datorn och leka med Minde, mahaha

Har någon av dina syskon någon blogg?
Ja, Linnéa och Matilda

Har du stardoll? I så fall vad heter du där?
Haha ja det har jag. Jag heter to-mandy men jag är typ aldrig inne där.

Hur många kusiner har du?
9

Vilka sidor på Internet är du mest inne på?
Facebook

Vilka bloggar läser du?
Fokis, Kenzas, Keelas, Lindas Sminkblogg, Ebba Zingmark, och sen mina kompisars

Ska ni resa något i år?
Inte vad jag vet

Kan du inte göra film med alla dina syskon, skulle vara kul eftersom ni inte är med i Familjen
Annorlunda längre.
Kanske det

Varför kan inte ni vara med i Familjen Annorlunda igen?
För att vi inte har något mer att visa typ.

Rakar du fittan?
AHHAAHHAHAHAA, hursåååå? Mår du bättre av att veta det eller?

Vart vill du flytta när du blir stor?
Utomlands

Vill du inte ha ett förhållande?
Nej, inte just nu

Har du något emot negrer?
Nej det har jag inte och jag är inte homofob heller ifall någon undrar

Vilka är du mest med i skolan?
Mina kompisar kanske

Har ni mycket läxor?
Nej, inte speciellt. Bara innan det är lov och sånt

Vad har du för ögonfärg?
Grön

Kan inte du skaffa en msn för oss läsare?
Det har jag redan, den heter [email protected]

Är du typ bästis med Linnéa eller bråkar ni mycket?
Hon är inte min bästis. Hon är min syster. Och ja, vi bråkar väl ibland, fast mest retas vi, haha.

Vilka säsonger av Familjen Annorlunda är du och din familj med i, och vet du om man kan köpa dem
någonstans?
Vi var med i första och andra. Och nej, man kan inte köpa dom.

Ser du på Hannah Montana?
Ja, ibland.

När du var med i Familjen Annorlunda, var du någon annan än dig själv ibland?
Vem skulle jag vara om jag inte var mig själv menar du?

Var köper du stenarna som du sätter på naglarna?
Typ Depend. Brukar finnas där dom säljer Viva La Diva. Typ Cubus, Åhléns.

Var har du fotat bilden som du har som header?
Bakom Mindes hus i snön.

Kan du lägga ut en bild på Minde efter att hon klippte sig?
Jodå, här kommer en söt bild på oss den dagen vi klippte oss.



Hur många läser din blogg per dag i genomsnitt?
Runt 450

Vad är rekordet du har på antal läsare?
538

Hur mycket väger du?
Runt 65 kg

Hur lång är du?

Typ 168 cm

Tycker du inte det är tråkigt att inte kunna få fler syskon? 
Nej, för jag vill inte ha något mer

Visst brukar du och Linnea och din mamma dansa Zumba? Men hur dansar ni, åker ni till en sal och
så tränar en danslärare eller har ni en DVD?
Yes, vi har en DVD

Har du gjort något mycket pinsamt någon gång? Som du aldrig glömmer bort.
Har jag säkert, men jag kommer inte på något just nu

Detta är nog en lite annorlunda fråga, men hur gör du så att allting är på höger sida?
Man ändrar en grej i stilmallen, men det är så svårt att förklara så kolla på www.designadinblogg.se istället.

Hur lärde du dig sminka så bra?
Vet inte, youtube, bloggar, träning.

Är det du själv som lärt dig?
Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback