Bästa dagen

Hej!
Idag är typ bästa dagen! Solen skiner, vi är lediga från skolan och Born this way albumet släpptes på Spotify för alla som har premium! Sååå nice! Så till alla er med premium så kan ni lyssna på albumet HÄR.

Mina favoriter blev som jag hade trott innan; Government Hooker, Scheiße och Highway Unicorn (Road to love). Awesooooome!



Det enda som inte är bra med den här dagen är att jag inte kan bestämma mig för om jag ska åka på premiären av Pirates of the Caribbean eller inte. Mina kompisar ska dit, men jag har typ inga pengar så jag sa nej. Jag kan ju iof fråga farmor och farfar om jag får pengar av dom eller städa vårat rum (fast det är Linnéas tur) och se om mamma kan skjutsa och betala, höhö..


Kommentarer
♥ Skriven av: Levicia

ÅÅ jag vill också vara ledig från skolan idag för jag fyller år! Men neeee då jag får sitta i en skolbänk hela dagen...

Tack fär en bra blogg !!

2011-05-18 @ 14:47:25
URL: http://levve.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: tove

oj brukar du fråga dion farmor och farfar om du får pngar av dem? det skulle jag aldrig göra.

2011-05-18 @ 17:27:41
♥ Skriven av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

din header...jisses vad vacker du är!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

2011-05-18 @ 19:50:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
♥ Skriven av: simone

Snyggt snyggt!

2011-05-22 @ 16:12:45
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback