Everybody needs inspiration

Hellu!

Idag har jag ångest. Imorgon börjar skolan igen. Det har varit så otroligt skönt med lov! Fast en sak är positivt, och det är att om fem och en halv vecka (ungefär) är det sommarlov ffs! Helt stört! Gud vad jag längtar!

Det var egentligen tänkt att jag skulle plugga lite idag, men jag orkar inte. Ingen lust överhuvudtaget. Det gör jag imorgon. Jag ska njuta av den här sista dagen på lovet genom att ligga i sängen och kolla på film resten av dagen tror jag. Jag har legat i soffat och kollat på Magi på Waverly place ett tag men det blev tråkigt efter ett tag.

Men ni får ha en fortsatt bra söndag iallafall!

P.S. Mitt ständiga tjat igen nudå.. Men fortsätt rösta! :)


Kommentarer
♥ Skriven av: Patricia

Jag tänker precis lika dant, jag vill njuta av det här lovet så länge som det varar fast jag egentligen skjutit upp saker som jag har tänkt att jag ändå kan göra på lovet :)



hoppas du får en bra sista dag :)

2011-05-01 @ 14:46:28
URL: http://patriciabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback