Jordens undergång på lördag?

Hellu!
Dåligt med uppdatering här då. Men gud vad depp/sur/arg jag har varit de senaste dagarna. Dels på grund av vädret och sen vet jag egentligen inte. Har haft svårt att somna på kvällarna både natten till måndagen och igår.. Varför vet jag inte.

Men till något helt annat nu, har ni hört om det där om att jorden tydligen ska gå under på lördag!? Först blev jag fett rädd, men asså.. Gubben som sa det verkade lite rubbad, han är säkert jättereligiös och kristen och tror stenhårt på Gud, Jesus och allt såntdär. Hans bevis var ju bibeln tydligen. Samtidigt som jag inte tror på det så kan jag inte låta bli att tänka "men tänk om..".

Här kan ni kolla på när gubben snackar: http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lordag

Vad tror ni? Själv tycker jag det ska bli jäkligt intressant på söndag (OM vi lever) och se vad gubben säger då, för bibeln ljuger ju aldrig? Eller hur var det, haha. ;)

Btw, menar absolut inget illa ifall någon nu råkar vara kristen och också tror på det här. Det här är bara min åsikt.

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Vi frågade vår so lärare som sa att jorden inte kmr gå under... men vi får se ;) haha

2011-05-18 @ 15:56:29
♥ Skriven av: malin

Det står ju inte ens bokstavligt i bibeln att "den 21 maj 2011 går jorden under", utan det här är ju vad han har analyserat, alltså så som han uppfattar bibeln, så det finns ingenstans i bibeln där det står bokstavligt. Min kompis är kristen och hon är säker på att det inte står i bibeln.



Samtidigt tänker jag som dig att "tänk om".. Men gubben har sagt såhär förut utan att det hände så att vi får se helt enkelt!

2011-05-19 @ 14:11:28
♥ Skriven av: Angelica

men ha-ha då fyller ju jag år :P

2011-05-19 @ 17:14:19
URL: http://www.angeliiiicaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback