RIP Jeff Conaway

Hejhej!

Som ni kanske förstår av rubriken så har Jeff Conaway dött, och för er som inte vet vem han var så ska jag ta det lite enkelt här. Alla har väl sett Grease? Han spelade Kenickie i den filmen bland annat. Och anledningen till att jag bryr mig är för att Grease ÄR och kommer alltid att vara en av mina favoritfilmer. ♥


Jeff är längst till höger på bilden

Men ja, vad tyckte ni om våran lilla video igår btw? Höhö.. Var den fin? Närå, men jag vet att ni vill att jag videobloggar oftare, men jag vet inte vad jag ska säga bara.

Idag känns det förövrigt som att det kan bli en dålig dag. Har typ ett gå-och-sova-och-aldrig-mer-vakna humör. Jag vaknade av näsblod också för den delen. Hatar näsblod.

Vad ska ni göra denna lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback