Vi dog inte

Godmorgon!
Jag sov nog lite längre idag än vad jag hade planerat tror jag.. höhö. Men nu är jag vaken iallafall!

Igår var jag med Millah på byn. Vi hade kul. Haha vi jagade en hare bland annat och åkte förbi två poliser när jag skjutsade henne på cykeln. :D

Idag måste jag ta ner all jäkla tvätt från golvet. MEN jag ska bara ta mina kläder, mohahaha. (Linnéa får ta sina egna eftersom det egentligen är hennes tur att städa hela rummet). Jag känner att jag har brist på kläder nämligen.

Men nu ska jag gå ner och se vad som händer. Ciao.

Btw, var det nån mer som överlevde? ;)

Kommentarer
♥ Skriven av: Rebecca

jag lever ;)

2011-05-22 @ 14:02:01
URL: http://gottigast.blogg.se/
♥ Skriven av: fanny

jag överlevde :D <3.

skulle du inte göra design på bloggen ???<333

aja , super bra blogg :D:D <333.



xoxo !

2011-05-22 @ 17:52:04
♥ Skriven av: gunnel

Jag lever ;) Kolla gärna in min och min kompis mikkas blogg om du/ni vill :)

2011-05-22 @ 21:55:07
URL: http://gksumf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback