Torsdag

Tjenaareeeee!

Hehe, sorry för den värdelösa uppdateringen. Men nu är det såhär att jag har knappt hunnit sitta vid datorn överhuvudtaget de senaste dagarna. Inte ens kollat facebook typ, och DÅ ÄRE ILLA.

Men jag kan berätta att jag har träffat massa folk och haft askul iallafall, behöver inte gå in på detaljer.

Idag tror jag inte att jag ska göra något speciellt. Har städat lite i mitt & Linnéas rum och tagit ner vårat tvättberg som legat på golvet i flera veckor. Haha det fyllde en hel sopsäck och en IKEAkasse! Kan ni gissa om jag har haft brist på rena kläder? Ehm, ja.

Just ja, det är inte så många hemma just nu och fram tills på lördag. Mamma, Lovisa, Evelina och Olivia åkte nämligen till Kungsör imorse nångång för att gå på begravning för mammas morbror. Jag hade tänkt följa först, fast sen ångrade jag mig. Begravningar är ju aldrig kul. Så jag ville inte sitta med min relativt okända släkt och sörja någon jag inte kände överhuvudtaget.


Bild från några veckor sen

Nuuuuuuuuu ska jag.. hm.. vet inte. Göra nåt annat? Vi höres!

Kommentarer
♥ Skriven av: Frida Lesonen

Jätte fin blogg, kika gärna in på min också och släng in en kommentar! :)

2011-11-03 @ 22:47:13
URL: http://fridakarinsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback