Every rose has its thorn

Jag är så ooootroligt uttråkad just nu. Jag har legat i soffan med datorn hela dagen och läst bloggar, kollat på Modelljakten, varit inne på facebook och lyssnat på musik. Ganska skönt, men tråkigt.

Tror det är mat snart iallafall. Då får jag nåt att göra en stund iallafall. Fast jag vill se på film sen tror jag. Vill se nån jag har sett tusen gånger förut och kan alla repliker till. Som till exempel Grease, Burlesque, Hairspray eller I rymden finns inga känslor. Ellerrrr så kollar jag på Millennium serien. Åh, det var längesen.. Nej, nu vill jag inte skriva nåt mer. Hejdå.


Bild från i lördags.

Kommentarer
♥ Skriven av: Karolina

Jag måste ta och se I rymden finns inga känslor :D antar att du rekommenderar den? hoho :D

2011-10-10 @ 18:53:10
URL: http://karolinapaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback