Höstlov

Hej alla azuuum läsare!

Nu är det höstlov. Känns inte som det än riktigt. Men det kommer väl på måndag då man inser att man slipper gå upp halv sju och pallra sig till skolan. Wehoo!

Igår var jag iallafall med Jeniffer, Seren och Nelly på dagen. Sen var jag bara med Seren på kvällen. Vi va på fritte en sväng, gick runt på byn och åt polly, pratade och käkade pizza på City. Så jag var knappt hemma nåt alls igår, så därför bloggade jag ingenting.

Idag har jag än så länge inte gjort nånting nästan. Var förbi hos Jeniffer och fixade en grej nyss bara, men annars har jag bara legat i soffan och glott på MTV.

Jag är hungrig. Har inte ätit nån frukost kom jag på nu.

JUST JA, Johanna är i dalen nu! Har inte träffat henne sen Motor & Musik.. har saknat henne. ♥ Ska träffa henne och Hanna lite senare tror jag. Eller så får det bli imorn. Ska nämligen till Jeniffer igen sen.

Alltså, vem tycker att sånthär är kul att läsa om? Mitt OTROLIGT ointressanta liv. Men jag känner verkligen att jag inte har nåååånting att skriva om. Så då blir det sånnahär astråkiga inlägg utan bilder. Jag är så oinspirerad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Peace.

Kommentarer
♥ Skriven av: Hej

Duh! Ditt liv är fanimig 10000000 gånger roligare än mitt...BARA kul att läsa om!<3 Keep it up!;]

2011-11-02 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback