Mardi

Tjooo!
Otroligt nog har jag överlevt den här dagen. Alltså vad var det med allt idag? Allt var jättejobbigt och jättetråkigt. Det enda jag blev glad över var att jag bara hade ett fel på mitt franskaprov. Alltsååå MVG!!!!! Det var rätt bra. Men åh, sen har vi prov på första världskriget imorgon. Suck! Har tränat lite på det bara, men det är ju asmycket! Kommer ju säkert gå finfint.......

Minde dissade idag förövrigt. Hon hade massa läxor eller nåt. Men på riktigt, varför ska allt man går igenom i alla ämnen ta slut på samma gång så alla prov också kommer på samma gång? Eller typ innan ett lov. Hatar det.

Vilket klaginlägg det här blev. Jag är bra på att klaga. Klagade mig igenom hela idrottslektionen i princip. Tror mina vänner uppskattade det. Höhö.


Hahahah alltså sorry för fula webcam bilder hela tiden, men jag har inga andra så jag tar en ny till varje inlägg D: Skäms på mig. Den här tog jag dock igår. Ser ut som en tönt, hahaha!

Men nu ska jag.. hm.. jag vet inte. Smsa Mimmie tror jag, vi hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback