No way

Hejhej!
Efter besöket i Mora idag har jag bestämt mig för en sak. Jag ska då INTE gå på Sankt Mikaelsskolan iallafall. Aldrig i livet. Då går jag hellre i Älvdalen. Vilket det förmodligen kommer bli..

Just nu är jag väldigt uttråkad. Rastlös. Har inget att göra och så vidare. Hade photobooth funnits på min dator hade jag haft kul (haha!) men eftersom jag har en PC så går det inte juuu.

Jag har börjat tröttna på att äta strips på City förresten. Det gör mig lite ledsen. Men de två senaste gångerna jag har ätit där så har jag knappt ätit upp för att det inte är lika gott längre. Tror jag tjatade ut det lite ett tag, hehe..

Och bara för att vi pratade om mat nu så blev jag hungrig. På pizza. Nej, sluta Amanda! Inte City..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback