O-o-onsdag (Amanda melodi)

Tjolahopp... eller?

Jag är jättepepp på att göra nånting just nu. Jättepepp på helg! Längtar tills det blir helg hela tiden, och då är det bra att veckorna går så fort! Helt awesomeee ju!

Jag är lite trött kände jag nu. Var uppe lite för länge igår och gick upp lite för tidigt i morse. Not such a good combination. Jag håller förresten på att dampa ur på Spotifys jävla reklamavbrott, HATAR ATT DOM MÅSTE HA HÖGSTA VOLYM PÅ DOM OCKSÅ DIREKT EFTER EN LÅT. Man blir ju nästan rädd. Egentligen hade jag ju bara kunnat skaffa premium, men min ekonomi håller inte med. Har bättre saker att slösa pengar på. Muahaha.

På min att-göra-lista står det just nu:
OCH mamma, eftersom du läser det här så kan du påminna mig om det där med efternamnet, glömmer hela tiden bort det. Och sen kan du ge mig lite pengar. Okej. Bra. Tack.

- Tvätta mina rosa converse sen nattvandringen som var i juni......
- Be om linser
- Byta efternamn
- Be om pengar till helgen
- Fråga om jag och Neus (Linnéa) kan få en del av barnbidraget
- Köpa hårfärg
- Beställa kläder

Synd bara att jag är pank. Jag fick en tjuga av en kompis igår, men det är allt jag har. Och den lär snart ta slut för att dom har fått in Chupa Chups klubbor på Handlarn' igen, kärlek på dom ♥ Synd bara att det är fem random klubbor i en påse så man inte får välja smak själv.. Det är bara två som är goda.

Jesus vilket intressant inlägg. 

|_| <--- Sådär stor är min carebox över det här inlägget ungefär, hahaha!


Fin bild jag och Emma ritade i fredags.........

Kommentarer
♥ Skriven av: sofia

vfr ska du byta efternamn och till vilket namn?

2011-10-05 @ 17:37:10
♥ Skriven av: emma

hahaha åååååååh, vi är såna konstnärer <3

2011-10-05 @ 19:25:07
URL: http://eemmalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback