Saknar det

Känner ni ibland att ni skulle vilja spola tillbaks tiden, till nångång då allt var bättre? Till någonting ni saknar? Någonting ni vill ha tillbaka eller uppleva igen?

Jag har känt så rätt mycket på senaste tiden.. Jag saknar att bo i Rot. Saknar att gå i 7an med min underbara klass vi var då. Saknar hur jag var då. Saknar att baka cupcakes, saknar att tycka om att sminka och ta kort. Saknar att titta på Millennium-filmerna trehundra gånger om dagen. Saknar hur jag och mina kompisar var då.

Det sista saknar jag nog mest. Vad har hänt? Det var alltid vi fyra. Jämt. Nu har alla glidit isär som fan. Varför? Saknar alla gånger vi var i aulan, alla filmer vi gjort, dampkvällarna, aaaaallt!










Kommentarer
♥ Skriven av: kale som fan

fina bilder på mig också.. är jag med på varenda bild nästan? hahaha :Q

åh<3

fan mitt liv alltså.. det är så ovärt att leva nu.

jag vill ha det sådär igen :(

2011-10-07 @ 19:15:27
♥ Skriven av: Matilda tha boss

Saknar det också som fan asså, saknar oss alla fyra tillsammans. Måste göras om :(

Men vi har glidit isär, det är så jävla sant.

<3

2011-10-08 @ 16:16:22
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback