Idag är en ful dag!

Häääääääj!
Idag har jag och Linnéa käkat pizza och strips med Fiffi på Cityyyy! Det var nice. Vi fick lov att fetta lite innan hon flyttar till Göteborg.. *sadface*

Men iallafall, det här var en fuldag igen. Riktigt illa. Jag ska snart ut och dampa med Mimmie! Då blire City igen. Tjockt av mig att ha ätit där tre gånger på två dagar snart och sen kebabtallrik i tisdags med... Kommer bli fet. Men whoooooo cares? Inte jag! Nog är inte utseendet allt? Även om jag har haft fuldagar hela veckan, men alltså, det finns viktigare saker i världen. Right? Jag bryr mig inte om vad jag äter och jag rör inte på mig överhuvudtaget, ganska härligt!


Random bild jag hitta på datorn bara.

Nej, nu ska jag sluta babbla och pallra mig in på byn igen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback