I'm happy

Hej på er!
Som jag skrev tidigare så skulle jag inte blogga på ett par dagar, men som ni förmodligen märkt så blev det lite längre.

Men iallafall, liten kort resumé av min helg/vecka hittills då (har tyvärr inga bilder att bjuda på):

Lördags: Lovisa fyllde 11 år ♥, jag gjorde massa läxor, var på byn och City med Hanna, Minde, Kevin och Linnéa.

Söndags: Gjorde läxor, var på badet med Minde och bastade, åt på City med Mimmie och Linus.

Måndags: Jag köpte tuggummin (intressant att veta kände jag), satt på scenen och träffade Mimmie och Linus, satt på City med massa annat folk.

Igår: Vi hade friidrottstävlingar i skolan, jag tog skolrekord i kulstötning i år igen (9,03 meter, har rekord i 7an och 8an också *skryter*), var med Hanna på City, träffade massa folk och gick upp till Våfflan och satt där till halv tio ungefär.

Idag: Var med Minde på City (nää, no shit?), träffade på massa folk igen och gick med dom upp till Våfflan igen och satt där tills för en timme sen typ.

Imorgon ska jag vara funktionär på mellanstadiets friidrottstävlingar, sen ska jag förhoppningsvis klippa mig och färga håret. Skulle egentligen ha farit till Mora med Hannipanni men känner att jag inte har tid. Såå vi får se vad som händer sen, nu ska jag iallafall gå och sova. Ne, inte än, men äta ska jag göra. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback