Piercing?

Hallå!

Nu har det gått lång tid sen jag bloggade.. Elakt av mig. Men jag har helt enkelt inte varit på humör. Jag har till och med övervägt att lägga ner bloggen helt. Eller åtminstone sluta blogga. Jag skulle nog aldrig ta bort den, har för mycket minnen och bilder här. Men iallafall sluta blogga ett bra tag eller nåt.

Men iallafall. I fredags var jag, Minde, Hanna och Kevin ute på byn och frös ihjäl. Vi satt först inne på City och när det stängde gick vi runt lite bara.

I lördags hade fritte och något annat fixat en såkallad "eldfest" nere på parken. Och om jag ska vara helt ärlig så sög det verkligen. Det var från klass 6 och uppåt, men det var yngre folk där också.. Det var nåt dåligt Eddie Meduza cover-band som spelade och världens sämsta DJ. Jag och Hanna var de enda som dansade i stort sett. Lite pinsamt. Det var askallt också, förutom vid eldarna där det var dövarmt istället. Inte bra nånstans alltså.

Såå, idag är jag jätteförkyld. Blev egentligen det igår, men idag var det jobbigast.

Förresten, jag och Minde fick ryck och ville pierca oss igår. Men vart? Jag tycker att septum är fett snyggt, sen hål i läppen också.. Och i tungan.. Och industiral, och helix.. Kommer bli svårt att välja alltså!

Sorry för putläpparna förresten... höhö.



Jag och Minde tog örhängen och gjorde dom till fejkpiercings. :D



Kommentarer
♥ Skriven av: Emelie

neeeeej sluta inte blogga!!!! :(

2011-09-26 @ 15:39:20
URL: http://emeliedans.blogg.se/
♥ Skriven av: Matilda

Septum :)

2011-09-27 @ 19:45:43
♥ Skriven av: Frida

Nej sluta inte!!

2011-09-28 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback