Julbord

Hej!
 
Nu skäms jag lite för att det gått en vecka sen jag bloggade sist.. Och jag vet inte rikitgt hur jag ska bortförklara mig heller, såå vi struntar i det.
 
I helgen var jag iallafall på Mora badhus med Mattias och hans familj och tog undervattensbilder. Det var skojigt! Efter det så åkte vi på Donken och käkade innan vi for till Orsa igen.
 
Den här veckan har bestått av städning i köket efter julbordet vi hade förra veckan. Och på tal om det så serverade för första gången på riktigt i torsdags. Det var läskigt, trots att det bara var drickabeställningar..
 
Mer då? Imorgon slutar vi runt elva. Sen. Är det äntligen looooov!
 
Och jag SKA svara på frågestunden någon dag också hade jag tänkt men det har inte blivit av än.. Men det kommer. Ni kan fortfarande fråga saker tills dess förresten.
 
Men nu ska jag dra, så vi hörs!
 
142356038193301046_xw16fsbl_c_large
Tumblr_merz5lmmst1r52kfeo1_1280_large
Tumblr_me8h2mevpb1qc7op9o1_500_large
Förlåt för tråkiga weheartit-bilder hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback