Och så blev det december igen

God morgon!
 
Nu sitter jag i skolan och har rast. Har precis haft prov igen som gick sådär. Hade glömt böckerna i skolan så kunde inte träna den här gången heller..
 
Det är svinkallt ute idag så efter skolan måste jag till Mora och köpa skor. Just nu går jag runt i converse och det är inte så skönt när det är 20 minusgrader ute. Hade converse hela förra vintern också vilket resulterade i att jag förfrös mina tår..
 
Sen skulle jag ha behövt något att ha på mig i helgen då det är partaj på gång igen. Det som brukade vara Luciafestinatt har bytts ut mot Luciadunket nu istället, och eftersom det är Hanna och Minde bland annat som fixar det så lär jag gå. Kommer bli skoj!
 
Förresten, det var någon som bad mig ha frågestund, och varför inte? Det var ju ett tag sen kan man säga, och det har ju hänt en massa grejer sen sist som ni kanske vill veta? Så ska vi köra eller? Gör ett nytt inlägg om det senare isåfall!
 
Tumblr_meg7rn6exm1rinob9o1_500_large
11378408_large
Tumblr_mb5q6lwn101r5my0yo1_500_large
Tumblr_mdyc0avmvq1qfm87to1_1280_large
84_50bc6d029606ee4f28111b44_large
 
Ha en fortsatt bra dag, puss!

Kommentarer
♥ Skriven av: anonym

Kör på med frågestund du!

2012-12-04 @ 15:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback