There's no such thing as love, it's a fantasy

Hej på er!
 
Förlåt för att jag inte bloggade något igår. Hade tänkt göra det, men eftersom dagen/kvällen slutade med att jag satt inne och glodde på film så kändes det inte som om jag hade något speciellt att skriva.
 
Egentligen vet jag inte om jag har något speciellt att skriva nu heller.. Har precis kollat klart på 500 days of summer. Började kolla på den igår kväll men orkade aldrig se klart så jag gjorde det nu istället. Sen insåg jag att jag är hemma själv. Mörkt överallt och helt tyst.
 
Ikväll ska jag träffa mina kompisar eftersom det aldrig blev något igår. Tänkte även slänga upp sminkbilder då också. Skulle egentligen göra allt det igår men som sagt blev det inget av med det, såå då gör vi det idag istället.
 
Bilder från weheartit
 
Nu ska jag gå ner och käka något, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback