Jättetråkigt inlägg

Hellu!
Måndag imorgon igen då.. Ny vecka.. Skola.. Alla hjärtans dag osv. Skooooooooj!
 
Men den här gången ska jag iallafall inte sitta hemma forever alone med en B&Jglass på alla hjärtans dag när jag för en gångs skull råkar ha pojkvän. Såå jag ska försöka ta mig till Orsa efter skolan på torsdag. Synd bara att vi slutar bajssent just då och att jag måste åka hem igen till skolan på fredag.. Men det får gå ändå! Nu vill jag bara hitta på nån present av något slag, eller present och present, bara något gulligt man kan ge. Och då menar jag ingen tråkig liten standard nalle som håller i ett hjärta eller en chokladask, utan nåt lite mer speciellt än så. SÅ OM NI HAR NÅGRA FÖRSLAG SÅ ÄR DET FRITT FRAM I KOMMENTARSFÄLTET, hehe.
 
Anyways, i helgen var jag och shoppade, äntligen! Såå nu har jag lite nya kläder och sånt. Kanske visar er senare när jag använder det om ni vill? 
 
Egentligen borde jag försöka sova nu, men jag har ändå sovmorgon imorn så det är ganska lugnt. Lite ensamt utan min älskling bara.. :(
 
Men ha det så bra så hörs vi snart igen!

Kommentarer
♥ Skriven av: Hemligt

Jag tycker att du ska skriva ett inlägg om hur jävla awesome Scholia Achmerborn är :****

2013-02-11 @ 13:35:39
♥ Skriven av: Nellsor

Köp mat. Mat uppskattas alltid!

2013-02-11 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback