Pokémondag!

Tjooo!
Idag var jag med Lotta. Vi umgicks massor i sjuan och åttan innan jag började jag vara med Nelly och de andra. Och då när vi fortfarande umgicks hade vi planerat att ha en "pokémondag" där vi skulle spela Pokémon Stadium på Nintendo 64, kolla på filmer och göra cupcakes. Och det var precis vad vi gjorde idag, och här ser ni resultatet av cupcakesen. Inte de snyggaste kanske, och inte heller de godaste, haha! Men skitsamma, det var kul iallafall.
 
Vad har ni gjort idag? Har ni fortfarande, har ni haft eller ska ni ha lov?
 
Bjuder på en nytagen bild också där jag har ett stoppljus i pannan! Iallafall i verkligheten ser det ut som det, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback