Seventeen

Hej! 
I fredags fyllde jag 17 år. WOOOOW! Närå, men vi åt god mat och jag bakade hela dagen ungefär. Sen bjöd jag mina kompisar, farmor, farfar och pappa Jesper på fika som bestod av världens fulaste rulltårta som inte ens var rund, cupcakes och kakor. 
 
Och vet niiiii vaaaaaaad? Jag fick en ny mobil ÄNTLIGEN! En Samsung Galaxy s 3. Även om jag egentligen inte gillar Samsung mobiler så är den bra. Så nu har jag något att ta kort med, så nu blir bloggen roligare, bra va?!
Sen fick jag det fina armbandet på fjärde bilden av Mattias. Utöver det sen så fick jag pengar och sängkläder.
 
Åh juste, eftersom jag nu har en mobil från det senaste decenniet så har jag såklart skaffat instagram, och där heter jag ttoveamanda ifall ni vill följa mig, hihi. Har dock inte lagt upp några bilder än, men det kommer väl. Sen skaffade jag kik ocksååå, varför vet jag egentligen inte, men där heter jag också ttoveamanda. 
 
 

Kommentarer
♥ Skriven av: Emma

Varför bor du inte hos din mamma längre? Btw, älskar din blogg! Kram

Svar: Har inte bott där sen hon och pappa skiljde sig.. :/Tack så mycket, vad glad jag blir! :D
Amanda Johansson

2013-02-04 @ 19:33:17
♥ Skriven av: Emelie

Åh vad gott!
Grattis i efterskott! :D

2013-02-04 @ 19:42:23
URL: http://photobyemelieee.blogg.se
♥ Skriven av: c

Grattis i efterskott!

2013-02-06 @ 15:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback