Bortförklaringar

Heeeeeeej!
Lite dålig update igen, jag vet, men jag har kommit fram till att jag måste sluta "lova" att jag ska blogga regelbundet, för jag vet själv innerst inne att jag aldrig kommer hålla det.. Tyvärr.
 
Jag kommer inte sluta, men det känns som att min vardag är för tråkig för att skriva om varje dag. Nu hade jag och Mattias förvisso ett halvår i måndags som jag hade kunnat blogga om, men kände inte för att sitta vid datorn den dagen som ni kanske förstår. Jag fick iallafall en fin blomma och ett jättegulligt kort av honom :') Kanske tar kort på det och visar sen.
 
OCH PÅ TAL OM DET, det där med bilder och sånt är också lite krångligt just nu för minneskortläsaren funkar bara i pappas bärbara dator, vilket betyder att jag måste ladda över bilderna där först och antingen ladda upp alla på bloggen från den eller föra över dom till min dator på något annat sätt.. Och det tar så lång tid, så jag orkar oftast inte. Plus att Matilda eller Linnéa alltid har den datorn.. 
 
Men meeeeen, ni får lov att stå ut. Kan ju bjuda på ett egopic sålänge iallafall och så ska jag fortsätta plugga! Hareeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback