Friiiiiiidayyyyy

Heeeeejjjjjjj!
Jag vet att jag suger för att jag aldrig bloggar, men livet kom emellan.. Eller vad man säger..
 
Men hur som helst, tänkte att jag skulle svara på en fråga jag fått ett antal gånger nu om varför jag, Linnéa eller Matilda inte bor hos mamma
 
Det är såhär att vi inte får plats helt enkelt, (Matilda har dock ett rum men hon vill inte ändå). Plus att jag inte orkar hålla på att flytta varannan vecka, plus att det är fett mycket längre till skolan för mig då och att det finns inget att göra i en liten trång lägenhet. SÅ så äre. Hoppas ni förstår. :)
 
Nu har jag slutat skolan iallafall och älskling har åkt hem till Orsa. Så jag sitter hemma i min ensamhet och dunkar musik, göttigt. Är assssssugen på att beställa massa smink och kläder förövrigt. Tror jag ska göra det lite senare, hihihi. 
 
Men vi hörs väl sen nångång, puss! Ni får tyvärr ingen bild. Förlåt :(

Kommentarer
♥ Skriven av: towe

men varför vill inte Matilda vara där då?
vad tycker din mamma om att ni inte är där?

2013-01-18 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback