Good morning

God morgon!
Väääldigt längesen jag vaknade såhär tidigt av mig själv på en lördag, och nu har jag ändå varit vaken i snart en timme redan.
 
Igår kväll hände det som sagt inget speciellt. Såg två timmar försent att Nelly hade ringt och undrade om jag skulle med ut, meeen jag lyssnade på musik hela kvällen och hade lagt bort mobilen så jag hörde aldrig det. :(
 
Nu funderar jag på om jag ska käka frukost och dra ner på simhallen och simma och basta lite. Vi fick nämligen årskort där i julklapp så då kan jag lika gärna börja använda det. Resten av dagen återstå att se vad som händer. Jag hade velat klippa och färga håret, men jag vet inte. Jag ska nog iallafall beställa kläder och smink idag, måste fylla på min garderob med tröjor alltså!
 
 
Men vi får höras senare, vad ska ni göra idag?

Kommentarer
♥ Skriven av: Dev

Jag ska färga håret och lära min hund något trix :)

2013-01-19 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback