Very important

Hellöö!
Jag var väääldigt nära på att börja blogga på nattstad istället för blogg.se. MEN jag hade nog lite för mycket separationsångest för att kunna släppa den här bloggen tror jag. Även om jag aldrig bloggar och skriver jättedåliga saker. 
 
Har funderat på att istället göra en ny, fast här på blogg.se, för det hade inte varit samma sak. Då hade jag fortfarande haft samma inloggning och bloggarna på samma sida osv. Ja, ni förstår.
 
Såååå då är frågan, ja/nej? Eller det spelar ingen roll vad ni säger. Jag gör nog så ändå. Återkommer med namn osv när det är klart! Hoppas ni stannar kvar, ni trogna läsare som faktiskt fortfarande är det. Fattar egentligen inte varför.
 
Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback