Fult inlägg

Helluuuuu!
Idag hade vi påsklunch i skolan, och jag plus tre till skulle servera. Och till min förvåning så var jag inte ett dugg nervös och det gick hur bra som helst! Var faktiskt riktigt kul! Det där med nervositeten tror jag hade med att jag och Nelly fick lov att vara i varmköket innan serveringen pga att alla som egentligen skulle vara där var sjuka. Och då hann jag liksom aldrig tänka på att bli nervös eller det andra för vi hade fullt upp hela tiden.
 
På tal om servering så har jag förresten även fixat praktikplats nu, och det blev på ett gatukök här i Älvdalen. Det enda stället som fanns kvar om jag inte ville åka fram och tillbaka från Mora varje dag. Såå nu ska jag stå och grilla hamburgare i fyra veckor, YES! Eller...
 
Men men, så ligger det till iallafall. Har inte haft så mycket att blogga om de senaste dagarna. Har varit helt slut efter förra veckan. Mådde sjukt dåligt i söndags och hade astma och grejer, men som tur var gick det över rätt fort. 
 
Senare ikväll ska jag nog iallafall bort på villan till mina kompisar och leka, hähä. Får väl se hur det går eller om det blir som förra gången. Vi ska nämligen göra om sovringen.... Vet inte om det är ett misstag än, men jag förmodar att det är det, haha!
 
Jag och Nelly innan serveringen. Och ja, jag ser ut som en pojke utan hals. Mobba inte.

Kommentarer
♥ Skriven av: Mam

Vad söta ni är ;)
Bra att du övervann din "rädsla" för serveringen <3
och att du fixat praktikplats gumman.

2013-03-15 @ 14:18:00
URL: http://blogg.loppi.se/tiobarnsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback