Mitt påsklov

God morgon!
 
Idag bär det av till Grövelsjön! (Som typ resten av Älvdalen också..) Vi ska fira påsk och åka skoter och pimpla. Det blir jag, pappa, Linnéa, Matilda, Lovisa, faster och våra kusiner som ska dit. Jag själv har inte varit där på fleeeera flera år. Kommer knappt ihåg när det var sist. Så det ska bli kul!
 
Vi kommer inte hem förrän på måndag igen, så inget bloggande förrän då tidigast. Sen på tisdag kommer nog (förhoppningsvis!) Julia och Emma upp så jag ska leka med dom. Sen på onsdag fyller mamma år och på torsdag kommer äntligen Mattias hem! Känns som att det kan bli ett bra påsklov faktiskt. 
 
Bjuder på en bild från ett par veckor sen.
 
Vad ska ni göra i påsk och på lovet? :)

Kommentarer
♥ Skriven av: Rebecka

Har haft lov denna veckan, men jag har mest tränat fotboll! Har även DM match ikväll! :)

2013-03-28 @ 13:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback