Tjohoo

Hallå!
Här kommer en liten resumé av de senaste dagarna!
 
Ondsag-torsdag:
Jag var som sagt på villan igen. Och även den här natten blev en helvetesnatt. Jag hade jävligt kul, men mådde skit dagen efter. Vi försökte ju såklart dygna, men det slutade med att jag somnade tre timmar innan skolan började och var allmänt död resten av dagen. Somnade 17 på eftermiddagen och sov till 7 på morgonen efter, DET var värt.
 
Fredag: 
Gick till skolan för att göra ett prov och sen egentligen sluta. Men jag och Nelly hade inget bättre för oss så vi ville ha bagerilektion och äta tacos i skolan. Såå vi stannade kvar och bakade brownies och hallongrottor!
 
 
Sen på kvällen skulle jag, Nelly, Fabian och Carro ut, men det failade så jag och Nelly gick hem och surade istället.
 
 
Idag:
Jag mådde jättekonstigt imorse och hade hjärtklappning och mådde jätteilla.. Sen vaknade jag inte förrän vid tolv och då ringde älskling så jag pratade med honom en stund. Made my day! Efter det så gick jag och Matilda ner och bakade scones och gjorde varm choklad till "frukost" och kollade på Familjen Annorlunda som hade repris på tv, haha. Sen drog jag till Nelly och kollade på när hon gjorde mat, asgott!
 
Ugnspotatis, kött, rödvinssås, vitlökssmör, mozzarella, sparris, tomat och vitlöksbaguette. 
 
Sen fick vi för oss att baka dammsugare mitt i natten, vilket inte slutade så bra...
 
Ja, det var väl det. Nu ska jag sooooovaaaa, hörs en annan dag!
Kika förresten in på Nellys blogg! Den är rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback