Four days left

Hej!
Nu är det sista veckan kvar i skolan för min del innan vi får sommarlov. Känns awesome! Förutom det faktum att jag inte har något sommarjobb, men det löser sig säkert ändå.
 
I helgen var jag i Orsa på cruising, det var både bra och dåligt. Fast mest dåligt. Fast tänker inte säga varför, nanananana!
 
Jag är jättekluven om jag ska till Peace & Love i år och se Paramore eller inte.. Jag vill mest bara att biljetterna till torsdagen ska ta slut så jag inte har något val än att stanna hemma. För festivalpass ska jag inte ha, det har jag inte råd med.. ÅÅÅÅÅH orkar inte.
 
På lördag är det förresten studentbal, och jag och Sofia ska servera där. JÄTTELÄSKIGT! Men det ska väl säkert gå bra det med.
 
Haha åh det här inlägget blev jättekonstigt nu, bloggar mest bara för att Julia jämt tjatar på mig.. Men den här bilden är till henne iallafall, hähä.
Large

Kommentarer
♥ Skriven av: Frida

Vilken linje går du på gymnasiet? Och är du fortfarande lika sminkintresserad? :)

Svar: Jag går restaurang- och livsmedelsprogrammet :) Ja det är jag, fast jag sminkar mig inte lika mycket som förut ^^
Amanda Johansson

2013-06-01 @ 21:29:24
URL: http://fridakaninte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback